Tugcesena ben de 19+3 deyim benim de bugün karnımın içleri aciyor sanki geçtiğimiz günlerde de kasık ağrılarım vardı doktor normal dedi sabah bulantıları başladı soruyorum herkesin farklı olmuş hamilelikte herkes bir olmuyor galiba o yüzden çok şiddetli geçmeyen ağrı lekelenme kanama vs gibi şeyler olmazsa korkma inşaallah bende öyle teselli ediyorum kendimi