35+2 yiz 3 haftadır sıkı takipteyim 32 den sonra biraz azalmıştı suyum doktorum korkma dedi kötü değil dedi geçen hafta stabildi. bu haftaki kontrolde biraz daha azalmış ama doktorum doğurtalım diyecek kadar değil dedi 1 2 hafta daha tutmamız lazım diyince biraz korktum nst normal çıkıyo piskolojikmidir nedir doğurcakmışım gibi geliyo yalancı sancılar bi yandan tuvalet isteği sürekli bi yandan ağırlaşmak zaten ayrı dert bu haftalarda doğum yapanlar yada yapacklar biraz sohbet edelim karmakarışığım sağ salim doğursaydım bi 😞