Rmysa0308 Lohusayken neler dikkat ettiniz kızlar ve sezaryen ne kadar sürede toparladınız ayaklandınız
Alparslaninanneesii Rmysa0308 ben göğsümü sırtımı ve ayaklarımı sıcak tutmaya dikkat ettim soğuk almamak için malum süte geçeceği için. 1 hafta da ayaklandım ben açıkçası
Emily37 Rmysa0308 bu ikinci doğumum canım.öğlen doğumdan çıktım akşam ayaktaydım ve hiç yatmadım oturmadımda.ne kadar hareket edersen o kadar çabuk toparlanıyorsun.ayaklarımı,sırtımı sıcak tutuyorum hep.birde bol su içiyorum sütüm çoğalsın diye