Dark Rmysa0308 doğunca hastanede yapıyorlar Sonra ilk ay yapılıyor. Google da aşı takvimi var, zaten sizi çağırıyorlar. İlk Y hepatit aşısı var Özel asılarda var onlar rota ve menenjit onlar daha sonra