Buraya doğum hikayemi yazmayı çok istiyordum. Kızlar hiç uzatmadan direkt hikayemi yazıyorum djdjjdfk Doğum yapalı 26 gün oldu, 31 Ekimde (evlilik yıldönümümde) rutin kontrolüme gitmiştim. 4 gün öncesi kasığıma ani batmalar ile acı girdi, ama pek umursamadım uyumuşum shskdjsj daha sonra herkes bana bak gör sen 31 ekimde doğuracaksın dedi ve öyle de oldu, içime de damlamıştı açıkçası😂 3 gün öncesinde iç çamaşırıma şeffaf su gibi sızıntılar geliyordu ama kızlığımdan beri bende enfeksiyon olduğu için yine enfeksiyon akıntısı sandım. Nasılsa kontrol günüm yaklaştı diye umursamadım onuda dakksjd işte 31 ekimde hastaneye gittim muayene sıram geldi, içeride hasta var diye diye 1 saat beklettiler beni ama nasıl sinirliyim utanmasam hastaneyi ayağa kaldıracam, özel hastane burası nasıl bekletirler falan diye fleşdldk sinirimden kalktım hastane koridorunda volta atıyorum her neyse girdim ultrasona doktorum demez mi sızan şey suyunmuş, sen doğuruyorsun diye😂 ani bi şoookk o günde şansıma eşim izin alamadı ailem torunlarını görsün diye annem babam ablam beraber gittik hastaneye😂 iyi ki öyle de hazırlıklı gitmişim shsjdjdj neyse doktorum açıklık kontrolü yaptı suniyle başlatabilir miyiz normal doğum olur mu diye ama o sırada tansiyonum tak 16 olmasın mı acil tarafından varolan doğumunu iptal edip beni aldı önce. Apar topar yatışım yapıldı falan derken 17.31 de oğlumu spinal anestezi sezeryan ile kucağıma aldım şimdi minik tosbaaam yanımda uyuyor.❤️ Merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz yardımcı olurum💋💋💋