Arkadaşlar herkese merhaba .. çok mutluyum çünkü doğurdum hemde suni sanciyla dün öğlen 11 de suni sancı vermeye başladılar daha sonra nst ye koydular açılma var mı die baktılar 2 cm açılma var ebeler daha cokmvsr dedi hep saatler geçmiyordu suni ağrıyı pek de hissetmiyordum ama.aksam oldukça 5 e gelince artık yavaş yavaş hissetmeye başladım ve dayanamıyorum dedim sonra baktılar 4 cm yavaş ilerliyor dediler belim.cok ağrıyordu yerlerde surundum kayınvalidem belime hep masaj yaptı gece 12 den sonra yavaş yavaş ağlamaya başladım ölüyorum dedim bu arada doğumu devlet hastanesimde yaptım. Eşime hep dedim götür burdan sezeryan istiyorum dayanamıyorum die ama malesef bu munkun değildi.. sonra 2 den sonra içimde bişey patladı direkt suyum.geldi dedim ağrım dahabcok oldu . Ebeler geldi baktı onayladı sonra yine muayene soktular ebem bana dedi ki büyük abdestini yapicak gibi olursan söyle bende korkumdan lagma takar yada sonda takar korkusuyla söylemedim ama saat 5 te dayanamadım kakami yapicak gibiydim hemen ebe çağırdık geldi doğum başlamış ben bı kork bı kork ikiniyorum ebem ıkınma dio kızıyor çok bağırdım boğazlarım harap oldu 5 çeyrekte doğuma başlandı 5 kere bağırdım ikindim ve 5 buçukta güzel kızım dünyaya geldi ve herşeyi unuttum şuan sadece çok az dikisim ağrıyor şuan kızım uyuyor çok şükür Rabbim herkese nasip etsin bana buradan ayrılma vakti geldi. Herkes hakkını helal etsin benden yana helal olsun zor ama güzeldi herkes yapabilir ben yapamam dedim ama başardım sizleri çok seviyorum 💞 (sorularınızı cevaplayabilirim🙃)