Kızlar merhaba ,
3 gündür çok fena kabızlık problemi yaşıyorum 10 haftalık hamileyim.Henüz doktor kontrolüme de var . Yürüyüş,kuru kayısı ,bol su hepsini denedim . Resmen acı cekiyorum . Düsük tehlikem olduğu için doktor çok fazla öğürmeme dahi izin vermedi . Ne yapabilirim ??