13 haftalık olduk. Geçen hafta rahim ağzı uzunluğu 33 gayet iyi dedi. Bugün 30 dedi. Duphastan kullanmaya devam edelim dedi. Duphastanu kese arkasında kanama alanım var diye içiyordum. Neden endişeli gibi oldu anlamadım 😔 Rahim ağzı uzunluğu 30, duphastana devam edelim dedi.