6 bucuk aylıktı doktor sonlandirdi. Aslında çok erken farkedilen biseymis tüm testleri yapılmıştı. Çok sağlıklı bi gebeliği vardı. Bi gün farklı biseu için hastaneye gittiğinde bebeği görmek istedi kontrol günü bile değildi. Bi anda ortaya çıktı doktorlar bile şaşırdı. Çok zorlu bi süreç geçirdi. Son ihtimale kadar bekledi bi sürü profesöre göründü hepsi gebeliği sonlandırma kararı verdi secim sunmadı