Zeynepkilic seninle aynıymışız bende 17+3. 15 den beri hissediyodum ara ara veya uzandıkça. Ama şu son birkaç gündür daha net hissediyorum bazen akşamları sırt üstü uzandığımda hissediyodum ama son günlerde gündüzleri otururken falan da hissedebiliyorum. Harika bi duygu 😋