minikoglummm Makat gelişti dönsün diye dua ederken 33te döndü diye sevindim. 39a kadar geldik bugün bir öğreniyorum ki yüz geliş kanala girmiş ama kafası öne dönük arkaya dönmezse sezeryan dedi doktor. Bu şekilde olup dönen var mı son hafta olacak iş miydi ya :(
1anne2bebek__ minikoglummm bizzat yüz geliş doğum yaptım😀 bebeğim doğdu yüzü mordu bebek hemşiresi geldi neden yüzü mor dedim yüzden geldi dedi. Hala diyorum bi arkadaşa bakıp geri kaçacaktı heralde ondan yüz geldi diye 😂
Ozgetfkc minikoglummm ben dogumumda annem de boyle sorunla karsilasmis hep tersmisim doktorlar ameliyat demis fakat dogum zamani donmusum ve normal olmusum 😂
minikoglummm 1anne2bebek__ doktor da bana 10 cm açıklık olsa herşey 4 4lük olsa gene de o şekilde doğmaz dedi 3 gün sonra tekrar bakmak için çağırdı
SutlacimiYedimmiBen 1anne2bebek__ yalniz sen yanlis anlamissin oyle yuzgelisli degil bebegi bas gelis fakat yuzu annenin karnina bakıyor annenin sırtına bakacak şekilde dogmali bebek manevra yapip kanaldan gecmesi icin anlatabildimmi bilmiyorum ama anne cataldayken bebegin yuzu yere bakar sekilde basi cikmali. Sizinki direk yuzuyle cikmis kanaldan.
SutlacimiYedimmiBen minikoglummm yani bilmiyorum berguzar korelde zorlandigini anlatıyordu bir videoda yinede araştırabilirsin
minikoglummm SutlacimiYedimmiBen imkansız değil ama zor sonucu bilinmeyen bir şey. Tehlikeyr atmaya gerek yok
1anne2bebek__ SutlacimiYedimmiBen anladım canım. Allah yardımcısı olsun belki normal pozisyona gelir. Sürekli dönüyorlar içeride inşallah sizin de öyle olur su gibi doğurur
minikoglummm Annemommm doktoruö 39. Haftaya gelene kadar çatı muayenesi bile yapmadı kesinlikle 40a kadar bekleyen sezeryan teklifi bile yapmayan bir doktor. Sakıncalı bir durum olmasa bu şekilde söylemezdi güveniyorum ve beni bebeğimi tehlikeye atma ihtimali olan bir şeyi göz göre göre yaptırmam mantıksız olur. Şuan duam doğum pozisyonuna dönmesi bu hafta inşallah 🙏
minikoglummm Ozgetfkc valla inşallah hafta içi tekrar çağırdı doktor son dakka sezeryana dönecek gibi de inşallah dönmez pozisyonu da alır artık 🙏😂
1anne2bebek__ SutlacimiYedimmiBen biliyorum😂inşallah onun yazacaktım sizin yazmışım düzeltemedim kaldı öyle çok pardon 🫣
Baby66 İnşallah döner canım bir yerde okumuştum ya da duymuştum yüz gelişlerde acı çok daha fazla oluyormuş. Risk varsa bence doktorunu dinle. Sağlıkla kavuşun ❤️