Uzaldiii Meliateach ben ilk gebeliğimde 5 doz hepsini yaptirmistim ömür boyu koruyucu olsun diye ama şimdi 10 yıl geçtiği için 24. Haftada 1 doz yaptılar
sari-uggli-mehmet-aga Genelde ilk tetanozdan sonra en az 1 ay geçmesini bekliyorlar. 1 aydan önce gelme, geç gelsen de sorun olmaz diyorlardı. benim 2 tetanozum arasında 40 gün var, biraz geç gittim.
ZeynepNilDuran Meliateach 18 ve 22 de olmuştum. Aile hekimliği arayıp haber vermişti. Bir doz da doğumdan sonra.