Kızlar bugün 36+5’teyim. İlk 3 aydan sonra bu zamana kadar hiçbir şekilde bulantım olmadı. Dün gece sabaha kadar şiddetli bir şekilde kustum. Mide yanması da başladı. Bugün hala bulantım var ama kusmuyorum henüz. Sırtım da ağrıyor. Akıntım da sarı renkte. Doktoruma söyledim hastanede Nst’ye bağlasınlar kusma devam ederse de serum verilir dedi. Şu an kusmadığım için gitmedim. 38’de sezaryen olacağım. Son haftalarda başına bu durum gelen var mı ? 🙄