Zeyneppp7 Mucizemm0007 bende yüzde 60 larda artıyordu senjnki iki katından fazla artmış sanki ikiz gibi hissettim bende , hayrlisi olsun inşallah 🙏
180720 Mucizemm0007 yok o belli olmaz hatta bildiğim kadarıyla 9 hafta olana kadar belli olmayan ikiz gebelikler var o doktora gittiğinizde anlaşılır ancak
Mucizemm0007 sonnenschein yaa insallahh insallah 3 tane gelisen yumurtam vardı. Insallah ikizdir sizin beta kacti nasil ilerledi ne zaman ikiz oldugunu ogrendiniz acaba
Leon06 sonnenschein merhaba benimde 44 dü 3 gün sonra verdiğimde 306 çıktı benimde 2 katından fazla artı tüp bebek tek embriyo konuldu ikiz olabilir mi acaba tek yumurta filan
sonnenschein Mucizemm0007 480 gibi bir şey çıkmıştı regl 1 gün geçikince 2 gün sonra da 1000 küsürdü, ilk gittiğimde tek kese gözüktü diğer gittiğimde 2 kese gözüktü hafta olarak sanırım 6.haftaydı 🥰 üçüz Bile olabilir bu arada 🎉
Mucizemm0007 sonnenschein yaaa masallahh ne guzel benimde bugun 31. Gunum adet gecikeli 1 gun olmus oluyor 871 cikti deger insallah ikizidir ya üçüz biraz fazla olur 😅
Mucizemm0007 sonnenschein cokk tesekkur ederimm insallah mutlu haberi alirsam yazarim mutlaka saglikli olsunda tek de olsa sıkıntı degil ❤️