Cerennnn5858 Kızlar merhaba Suan uygulamaya göre 4+2 en son 2 gün once kan verdim 344 cıktı beta. Doktorum salı günü çağırdı gidicem. Fakat karnımın alt kısmında bi agrı oluyo ara ara kasıklarımdan bacaklarıma vuruyo siz neler yaşadınız yaşıyosunuz benle aynı donemde olan varmı
Papatyaaammm00 Cerennnn5858 Merhaba kuzum hayırlı olsun öncelikle. O ağrılar normal kendini yormamaya özen göster bebek büyümeye başlıyor ve yerleşmeye çalışıyor endişe etme. Güzel bi gebelik geçirmen dileğimle 🤲🏻 6bucuk haftalığım ara ara kasıklarım ağrıyor benimde en başından beri 😊
Lavinnn Cerennnn5858 merhaba canım bende 4+1 im bende de çok karın ağrısı var doktora mesaj attım. Kanama dışında olan herşey normal dedi. İnşallah rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip eder. Bir kaybım var bu sebeple çok korkuyorum
Cerennnn5858 Lavinnn benimde 2 kimyasalim var kuzum. Allah saglikla kucagina almayi nasil etsin🙏🏻 ne zaman gidiceksib kese için bişey dedi mi doktorun
Esved Bende 4+3 üm uygulamaya göre, kasığım çok ağrıyo ama herhangi bi kanamam yok. Sanırım normal bu haftalarda ağrı. Özellikle sol kasığım daha çok ağrıyor
Cerennnn5858 Esved karnimin altida agriyo benim kuzum. Karin agrisi gibi degil ama. Gogusleribde sisme varmi benimkiler aciyo ve sis