777zarifanne bende 35 biterken başladı 36+4 de netleşti. 37+0 da doğum yaptım bekletilmeden, doğum haftasına girdiği gibi
Yani şoyle kolestaz normalde de olan birşey, ilaç falan kullananlarda oluyor. O yüzden kan testi ile takip ediliyor, demek ki belirti vermeden de oluyor ki kan takibi yapılıyor
Kan verin zaten netleşir