Merhaba kızlar ben 21.10.2022 de tokzoplazma testi yaptırdım ıGg 9.1 UI/ml ve IGM negatif ti ,bir ay sonra tekrarı istendi ,bende 24.11.2022 Cuma günü de tekrar test verdim bugünkü sonuçta bu sefer IGg 6.5 UI/ml ve IGm negatif sonucu geldi ,altta da 2 aydan daha eski bir zamanda geçirilmiş enfeksiyon diyor,ben 18 haftalık gebeyim ,hamileliğin ilk başlarında mı geçirmiş oluyorum bu enfeksiyonu kafam karıştı,bilgisi olan yeşillendirebilirmi lütfen