Teslimenursevil Kürtajsız düşük yaşadım normal regl olur gibi kanamam oldu 2 ay geçmesine rağmen hala regl olmadım 2-3 gündür bulantım oluyor çok az lekelenmem oldu 2 gğn o da geçti hamile olabilirmiyim
Jeonxx Teslimenursevil bende aynı şekilde düşük yaptım sonra 1 kere adet oldum sonrasında hamile olduğumu öğrendim sizinde öyle olmuş olabilir test yapın bence ☺️
Teslimenursevil melikeyldz_05 hemen heveslenmek istemiyorum bekleyebildiğim kadar bir iki hafta daha beklemek istiyorum ya yoksa diyorum bilmiyorum