Fatimanur biz eşimle kasım ayında çocuk düşünmeye karar verdik. O ay 3 gün gecikti kesin hamileyim dedim ama değilmişim fakat aralıkta hamileydim. Ama şubatta kalbi durduğundan kürtaj oldum. İlk martta adet oldum denedik 2 gün gecikti normalde çok düzenli adetim ama dedim kürtajdan kaynaklı gecikmedir. Nisanda 2. Adetimden sonra hamile kaldım şu an 33. Haftamıza girecez ya vücut kendiniz hazırlıyor diye düşünüyorum