22 haftalıkken detaylı ultrasona gittiğimizde böbreklerinin büyük olduğunu, takip edilmesi gerektiğini söyledi doktor. Erkek bebeklerinde böyle görülebiliyormuş. 24. Haftada kontrolümüz vardı gittiğimizde daha da büyüdüğünü söyledi doktor. Şimdilik risk yok dedi ama 2 haftada yine büyümüş olması canımı sıktı. Aranızda böyle durum yaşayan var mı?