Tubatgn merhaba dün bir postta bir başka moderatörü etiketlemiştim de ben post sahibi başka bir üyeye salak mısınız demişti şikayet ettiğim moderatör benim yorumları silmiş posttan post sahibine herhangi bir uyarı filan gitmemiş neden acaba moderatöre yazdım hatta özel mesaj olarak geri dönüş bile sağlamadı bana açıklama yapıp beni aydınlatırsanız çok mutlu olurum