Taricat Aslii35 gebelik var görünüyor canım emin olmak için tekrarla bence testi ya da kan ver direkt 😌
melikeyldz_05 Teste Gebelik gözüküyor ama kan ver en net onunla öğrenirsn Şimdiden gözün aydın olur İnşallah
en_guzel_emanetlerim Aslii35 bir ay kadar önce bende aynı testle aynı siliklikte ikinci çizgiyle gebe olduğumu öğrendim benim adete 6 gün vardı test yaptığımda daha sonra 2 gün bekleyip kan verdim beta 115 çıktı o gün versem de kan yine çıkarmış yani
Aslii35 Çok teşekkür ederim sanırım benim daha yeni o yüzden böyle silik çıkmışş olabilir adetime 3 gün varr
rachelgreenn Bana da bakabilir misiniz https://www.hizliresim.com/ceie4ep Ovulasyon testim çok koyu çıkınca gebelik testi yaptım bat 1 aralık .Bu şekilde çıktı 🙈
Suna_12- Kizlar bakarmisiniz ?hamilelik varmi?Adetime 4 gun kala yapmisdim bu testi boyle cikti.Ama hemen cikmadi 1/2saatdan sonra boyle koyulasdi)Dün bir daha yaptim neqativ boyle oluyormu?
guzelanne01_ Suna_12- silik canım bu gebelik var gibi ama kan testi olsan net sonuç olur iki testten biride bozuktur en güzeli kan
Suna_12- guzelanne01_ yumurtlama gunumden 8-9 gün sonra yatdim bu testi yani cok yeni ola bilirmi?Cunki dunde yaptim test neqativ cikti