Elisanne tek olmadığımı bilmek sevindirdi canımmm saol insan yaşadıklarından dolayı da kız istiyor belki değişir bazı şeyler diye gücünde kalmıyo bi süreden sonra çok canın yandığı için umut ile unut arasında çürüyüp gidiyor işte yinede umudu taze tutmak lazım ikimizinde kızı olsun hayırlısıyla saglıkla nasip etsin Allah anlayışsız insanlar dan uzak tutsun bizi kim olursa olsun çünki insan onu anlayan biriyle her yokuşu çıkarmış hiçbir şey zor gelmezmiş.