rachelgreenn ovulasyon testim pozitif bat 1 aralık gebelik testime bakar mısınız https://www.hizliresim.com/kfawign https://www.hizliresim.com/ceie4ep
guzelanne01_ rachelgreenn kesinlikle hamilesin canım çok aşırı belirgin maşallah kan ver hemen acile git özel polikinliğe 1 saatte çıkıyor bizede bildir hayırlı olsun mercimeğin geliyor🙈
Aysefe333 rachelgreenn maşallah cnm bencede var Rabbım hayrla kucağına almayı nasip etsin inşallah ilk çocuk mu kac zamanda dusunuyonuz
rachelgreenn rachelgreenn kızlar ikinci resime bakalım kaldıramıyorum ilkini ilki ovulasyon testi🙈🙈 nedense düzenleyemiyorum
Happymomeda Bidaha teyze oluyorum 😭 ya bu platformda herkesin teyzesj oldum ben hepinizi ısırıp tokatlayip öpemem 🤣 yaaa benimki bundan daha silikli ikinci çizgisi hamileydim
guzelanne01_ rachelgreenn evet yaparlar canım özel hastane ama bende test yaptım 3 gün sonra gittim 2 gebeliğim diye biraz rahattım🙈 3 gün sonra özelde kan verdim öğrendim 1 saat sonra
rachelgreenn guzelanne01_ ama sizinki çok daha belirgin benim test 2.linkteki üstteki linkte olan ovulasyon testi ay kafam karıştı🥹🥹🥹
guzelanne01_ rachelgreenn hıım ben ilkkine bakmışım şimdi ikinciye baktım Yine hamilesin canım silik var geç döllenme olmuştur benim geç döllenme olmuş kızımda geç döllenme değildi aynı senin gibiydi bide ben erken gebelik testi aldım Senin yaptığın testteki böyle zaten ikisindede yaptım yani
rachelgreenn Aysefe333 evet haziranda bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum inşallah vardır ve şuan sağlıkla kucağıma alırım🥹🥰
guzelanne01_ rachelgreenn canım ilkini kaldır bence herkez ilkine bakar bende öyle yaptım ovulasyonuda yoğun kullanan kesim yok bende kullanmadım çünkü🙈
Aysefe333 rachelgreenn maşallah cnm bende haziran da dis gebelik yaşadım 2 aydr kornmuyoruz bnde beklemedeyim dua edin inşallah hamilelerin duasi cok makbuldur