Busedikmen07 hiç korkma, bende çok korkuyordum. Hatta ameliyatta belimden iğne olmadan önce oğlumun konacağı beşik gibi bişey getirdiler. Ona bakıp öyle ağladım ki, ona yatabilecek mi diye; ağlamamın bitmesini beklediler iğne yapmak için.
Elini karnına koy ve yapabiliriz de.