Zehradgdrn Kızlar selam kan tahlilimde TSH 5,09 çıktı gebelerde 3,5 üst sınır kabul ediliyormuş benim gibi yüksek çıkan oldumu aranızda trioid ilacı kullananlar varmı 🙄
Czn2105 Zehradgdrn bende zaten nodüler guatr var yanında tsh yüksek ama t3 t4 normal tshım 4.7 çıkmıştı gebelikte normalde de 3.5larda seyrederdi ölünceye kadar ilaç kullanacaksın dedi doktorum. Euthyrox kullanıyorum trioid hormonu
sedkucuk Zehradgdrn ben hamilelikten önce de hormon ilacı alıyordum hamilelikte bu değer önemli olduğu için ilaç dozlarımı değiştirdi doktorum evet belirli bir değer aralığı olması önemli o sebeple bi uzmanına görünün derim hiç riske atmaya gerek yok sadece ilaçla mis gibi düzeliyor değerleriniz kafanız rahat olur hem
Mhrbn44_ Zehradgdrn benimde hamilelikte cikti canim 5 ayimda cikti tsh 3.31 cikti doktorum dahiliyeye yonlendirdi orda en düşük dozda ilac verdiler her ay kan verip takip ediyorum şuan iyi durumda ilacin dozunu arttirmadi doktor iyi dedi hatta dun yine kan verdim pazartesi tekrar bakacak doktor korkma ilacini duzenli kullan birsey olmuyor Allahin izniyle
91mer Zehradgdrn benim 6.8 idi . Gebelik planladığımdan bu durum kadın dr tarafından yüksek göründü mak olması gereken 2.50 gebelik varsa ve plan varsa . Dahiliye yönlendirildim 0.75 lik eut… diye bir ilaç kullandım 20 günde 0’89 oldu baya düştü şükür :) aç karnıma kahvaltılardan 30 dakak önce içilmeli
Melisasis Trimesterda evet 3.5 sınır . Benim gebeliğin başında yüksekti levatron kullandım normal olunca bıraktım ara ara kontrol ettiriririm . Kaç haftalık olduğuna bağlı ilk aylarda gelişim geriliği yapıyor bebekte . En son 32 haftada doktoruma bakalım tsh dediğimde sordum artık yüksek olması olumsuz bi durum yaratır mı çünkü bebek baya gelişti diye yok demiştim sorun olmaz ama doktorunuza danışın
piiremsesinannesiii Zehradgdrn bende tiroid zaten vardı ilk 8 küsürdü ikinci ay düzeldi 3. Ayda yine bozdu yani şuan 3 buçuk benim de inşallah bebişlerimizi sağlıkla doğururuz 🥺
Elifnurrr80 Zehradgdrn benimde 4.9 çıkmıştı ilk haftalarda şuan 27+4 üz ilaca devam 1.9 dan devam ediyoruz doktor kontrolünde hiç bi sıkıntı olmaz Allahın izniyle korkmayın
Damlamsu Zehradgdrn valla 3.5 bile fazla benim 3.0 civari 2.5 olmasi gerekiyor dedi ilac kullaniyorum
Sadiyes Zehradgdrn 2,54 çıkmıs benim doktorum onu bile yüksek diye işaretlemis sonra tekrar baktırdım 1,85 çıktı 🤷🏻♀️
bendiyebiriii Elifnurrr80 benim dr 4.58 idi 25 gün önce falan. Şimdi 3.04 hala 25lik kullandırtıyo doktorum
[silindi] Ben çarşamba günü verdim kan postu görünce e nabızdan baktım 4.43 yüksek mi yani? Bide kolesterol yüksek çıkmış bende
Zehradgdrn [silindi] canım benimki 5 çıktı TSH 5 gün sonra baktırdım 3 çıktı anlamadım gitti ani yükselme olabiliyor demekki