bohemianmom Kızlar sabahtan beri midem yanıyor şimdide midemden bütün göbeğime dağılan bir ağrı var yani mide krampı gibi bu sancı mı?
Kleopatra- bohemianmom İshal misiniz ? Kendinizi gözlemleyin. Belden kasığa doğru gelen bir sancı diye okumuştum burda. Tecrübem yok sezeryan olduğum için ama yine de bilgim var. Doktorunuza da danışın derim ben.
guzelanne01_ bohemianmom bende dün oldum canım baktım yanmam arttı hemen uyudum sabahta geçmişti şükür süt iç demişlerdi gaviscon rennie şurupta önermiş doktorları ama ben sorup öyle alacam ilk gebeliğimde yaşamadım çünkü bilemiyorum
bohemianmom Kleopatra- Yok değilim bir mide krampı gibi yani iki büklüm oluyorum bebekte kasılma yok ama emin olamadım. Midem bulanıyor birde olmazsa doktoruma yazayım bi canım
Kleopatra- bohemianmom Bilemedim, ben yanma yaşadığım zaman gaviscon şurup içiyordum geçiyordu. Belkide sizde de işe yarar. Yediğinizi de sindiremiyor olabilirsiniz. En iyisi doktorunuza bir sorun en azından içiniz rahat etmiş olur.🦋
Edayl Ben gaviscon kullandım hamileliğim boyunca ve işe yaradı dün gece resmen uyumadım mide yanmam yüzünden süt içtim soğuk sonra rahat uyudum