Rainak Merhabalar. 34. Haftaya girecegim insallah ama ara ara karnımın üst tarafı agriyor. Sonra orası geciyor alt tarafi agriyor. Cok şiddetli değil ama. Böyle olan varımdır?. Kontrolum haftaya acaba erken gitsem mi?
Melisasis Rainak benimde oldu aşağı kısımda ağrı ve baskı çalışıyordum bıraktım yorulduğumu oturduğumdan baskı olduğunu söyledi hiç geçmeyecek sandım ama iki gün dinlenmeyle geçti çok şükür . Tabi gidip nst çekildim idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon açısından temizdi
Nimetkayseri1438 Rainak çok ayakta kaldığım zaman veya eğil kalk yaptığım zamanlar oluyor ama dinlenme ile geçiyor Allah’tan. Hele gece yatağa yatmadan alt tarafa doğru bi ağrı giriyor sabaha kadar geçiyor sonrasında
Rainak Nimetkayseri1438 evet bende dün biraz ayakta kalıp eğil kalk yaptım. Insallah dinlenince geçer