Tuccceee sorma valla ben Yıldızelinde takipliydim doğuma yakın üniversiteye sevk edildim imkanlar dolayısıyla yani. 3 haftam vardı doğuma naptıysam alamadım randevu çağlar bey’e. Sordum bir kaç kişiye çağlar beyin çok hastası var kolay değil dediler sıra bulmak. Gerçekten de öyleymiş, naptıysam alamadım bir türlü randevu . Eğer ayarlayabilirsen çağlar bey gerçekten tercih edilecek doktor . Ama yok olmazsa mecbur başka doktorlara bakacaksın çok iyi araştır içine sineni bul mutlaka,doğum çok özel ve önemli bir an oluyor çünkü,keşkelere yer olmuyor .