Aybuke_Asel1 3 gün sonra sezeryan ameliyatım var 29 kasım da ve çok şiddetli öksürüğe yakalandım. Geçmezse ameliyatım için tehlikeli ve ameliyat ertelenenilirmiş öksürüğü mü 3 gün içinde geçirmem lazım kesin geçmesi için önerisi olan varmı 😔😔
Aybuke_Asel1 Aybuke_Asel1 bal zencefil yaptım içiyorum pekmezle zencefil kaşıkla yiyorum bunlar dışında bildiğiniz yöntem varmı
nilsmomy Aybuke_Asel1 tamamen keser mi bilmiyorum ama süzme bal zerdeçal ve zencefili karıştırıp macun gibi yutunca çok iyi geliyor. Covidken tek iyi gelen buydu. Hatta yutmadan azcık boğazdan akmasına izin verin. Dediğim gibi keser mi bilmiyorum geçmiş olsun
guzllk-25 Sabah aç karnına ve akşamları yatmadan keçiboynuzu pekmezi içine limon sıkıp içeblrsnz @Aybuke_Asel1
Happymomeda Kastamonu da isen sana elma pekmezi verebilirim ilaçlarım.var verebilirim bide bali süt ic doktoruna söyle hangi ilaçları alabilirsiniz diye
Happymomeda Aybuke_Asel1 bol bol meyve ye bebise de iyi gelir doktoruna danış ilaç kulan sezeryanli iken öksürursen ayy cok acir ben gulemiyordm ilk 2 gün 🤣
Yasolinnn Aybuke_Asel1 aaa genel anestezimi alıcaksın. Ben artık belden aşasını uyuşturuyorlar genel veren yer yok diye biliyorum. Bende genel istiyorum doktorum ırın kırın ediyor🤷🏻♀️