Merhabalar 37+0 ım kafam hala bazı konularda çok karışık sizlere de sormak istedim. Bebeğim kış bebeği olacak bunun için kışın hastane vs için evden çıkarken giydirmelik dış kundak almalıyım değil mi battaniyeye mi sarıp götürmeliyim yoksa 🤦🏻♀️ bir de burun aspiratörü almalı mıyım kesin ?