Kızlar 28+1 haftalığım ama henüz isimde karar vermiş değiliz. Ben Duru, İkra, Derin yada Ece istiyorum
Eşimde tutturmuş Aylin yada Bahar olsun diyor.
Aylin İkra ,Aylin Ece
Bahar İkra, Bahar Ece
Sizce kızlar tek isim daha güzel değil mi iki isim olarak sadece bunlar uyumlu oluyor??