Busra-63 saçma, bana da her gittiğimde devlet daha erken erkem dedi en son 4 aya yaklaştım bakmaya başlarken erkek olsa hemen gösterir kız olsa zor dedi, baktı göremedim dedi, o zaman kız gibi algıladım. Halbuki özel 3 ay dolar dolmaz erkek dedi ve 6 aylık oldum detaylıda da erkek dendi hep. Gönlüne göre sağlıkla olsun canım