Dina bununla ilgili çok şey yazılıp çiziliyor bu forumda. Bizde de saç kesilmesi önerilmiyor anneme anneanneme sorsam bebeğin ömrü kısalır diyor ama başka bir açıklaması da saç uçları kesildikçe canlanır güçlenir güçlendikçe tekrar uzamak için daha çok besine vitamine ihtiyaç duyar. Haliyle bünyenize giren vitaminlerin daha büyük bir kısmı saçlarınıza gidecek bi nevi bebeğe gidecek vitamin saça gidiyor ömründen gidiyor demenin açıklaması bu. Benim saçlarımda uzun ve uçları da çatal çatal inanın kestirmek de istiyorum çünkü hakikaten çok ihtiyacı var ama bilinçaltımın bi yerlerinde bu korku varken maalesef yapamıyorum 😔böyle şeyler inanmakla alakalı . Yani inanırsanız maalesef olacak olan en basit şeyin nedeni olarak bunu görebilirsiniz zihnimiz bize oyunlar oynar yani. Yani buna inanmıyorsanız rahatça kesin nasıl mutlu olacaksanız 😉