selvi8900 Benimde çin takvimim kız dedi 16 haftalıkken öğrendik kızımız oluyor smdi çok şükür 21 haftalık olduk 👩❤️👩💜💐🧁
Makarnaasigi Ecemyrx Ah canım unutmusum vallahi kusura bakma 😕Cok şükür bir sorun görünmedi bebiste ama ne yazık ki bacakları kapaliydi ve acmadi 😕Ustune birde elini koymustu ogrenemedik cinsiyeti😕
Makarnaasigi Ecemyrx Bende hep kız hayal ettim herseyi kiz cocuguna gore ayarladim bakalim hayirlisi🥰
Ecemyrx Makarnaasigi bendede çin takviminde erkek çıkıyo bakalım seninkini çok merak ediyorum o yüzden😂
Makarnaasigi Ecemyrx Evet dün öğrendik sonunda cinsiyetimizi🥰Erkekmis🥸yani takvim dogru cikti ama yinede takvime inanmiyorum ben ya🤪