Deletedmom_103 Melikekabil41 batıl inanca göre ayva diyolar ama genetikte olabilir. Ama ne annemde ne babamda gamze var abimin iki yanağında benimde tek yanağımda var
Ozlm0916 Melikekabil41 hamileyken ayva sürmüştüm kendi yüzüme 😍 bebeğimin sağ yanağinda gamze var umarım büyüdükce çukurlaşır şuanda belli ama tam çukur degil 😍😍😍
Mavikalem Melikekabil41 Hiç biri yapmaz. Gamze bir çeşit yüz anomalisi yüzde ki kas kısalığından kaynaklı bir durum. Halk arasında gamze denir. Hic bir meyve gamze yapmaz
Sadiyes Ozlm0916 ben de ayvaya sardım 😂 dudaklarımda gamze var benim cocugumun dudakları bana benzesin diye az önce hatta daha ayvayı dudağıma süre süre yedim hahaahah 😂
ParildayanYildiz balkupummm aynen çoğu kişi ayvadan olduğunu düşünsene sebebi bu Allah o şekilde yaratıyor inşaAllah bizim bebişlerde de olur🥰
Yldzhra Benim 2 yanağımda var oğluma hamileyken ayva yemiştim olsun diye onun da bir yanağında oldu şimdi canım gene ayva istiyor peygamber efendimizin hadisi var çocuklarınızın güzel olması için ayva yeyiniz diye araştırabilirsiniz
Alparslaninanneesii Melikekabil41 yani batıl inanç mı bilmem, bence genetik ama benim iki yanağımda gamzeli. Hamileliğimde sadece 1 defa ayva yedim oğluşumun iki yanağıda gamzeli doğdu.