Arkadaşlar geçen hafta doktorum aşırı derecede idrar yolu enfeksiyonum olduğunu söyledi 8-20 arası değerde 188 di o derece ..Bu hafta polip ameliyatim var, ufak bir operasyon ama sizce sakincali değil mi? unutmuş olabilir mi bu durumu ?Enfeksiyonu varken ameliyat gecireniniz oldu mu?