Merhaba arkadaşlar, bilem varsa yardımcı olursa çok sevinirim. Kyk kredi mi ödemediğim için eve 1 hafta önce bi kağıt geldi mal beyanında bulunun yada ödeyin hapis cezası vs gibisinden. Vergi dairesini aradım faizlerin silinmesini beklemek istiyorum diye orada ki bayanda bekleyin zaten o bilgilendirme amaçlı dedi. Ama bi sorun olmaz değil mi ? Şimdi faizler silinmiş ama gecikme zammı var bi hayli ödeme yapacağım zaman buda düşüyor mu yapılandırma vs yaptığımızda bilgisi olanlar yazarsa çok sevinirim 🙏