Raze benim de bebeğim 28+4te perşembe günü randevumuz vardı 1 hafta geriden geliyormuş ama doktor hiçbir sorun yok böyle olması çok normal,3.500 doğmaz da 3250 doğar dedi zayıf çocuk sağlıksız çocuk demek değildir içini ferah tut önemli olan sağlıklı olması. Ben kendimden eminim sağlıklı besleniyorum üzülmedim mi üzüldüm ama doktorum sen ne yersen ye ne kadar yersen de bebeğe ulaşan besin her kadında farklıdır kiminde çok ulaşır kiminde daha az bunun senin yemenle bir alakası yok dedi 🥹