Bende 7 yıldır antidepresan kullandım ilk kullandığım ilaç selectraydı ben pekte faydasını görmedim hiç etki etmedi bana şimdiki kullandığım ilaçları bırakmak zorunda kaldım çünkü baya agır ilaçlar 520 mg kullanıyorum 4 ilaç kullanıyordum günlük o yüzden bırakmamı söyledi doktor başka bir ilaç istedim ama vermedi imza atarsan verebilirim dedi %98 düşüge neden olurmuş bana vereceğin ilaç o yüzden istemedim ama gebelikte kullanılan antidepresanlar var hatta emzirirkende kullanılanları var ama çok hafif ilaçlar