Melikekabil41 Bayanlar bu yanmayı nasıl önleyebiliriz hep iç çamaşır değişiyorum ama hamile kaldığım dan beri oluyor acaba üşütmekten mi yaşayanlar var mı bu durum kasıklara da yansır mı ?
nur34_ Melikekabil41 enfesoyondan canim bende hem yanma heme yesil akinti basladi doktorum ilac ve fitil verdi
91mer Melikekabil41 bir su bardağının içine 1 tatlı kaşığı sirke koyum günde bir defa içim … ve bol su tüketin
Kleopatra- Melikekabil41 Enfeksiyon olabilir mi? Yanmayı bende yaşıyordum doktora görünüp test verdiğim de idrar yolu enfeksiyonu dedi doktorum. İlaç tedavisi gerekiyor bunun içinde.
Melikekabil41 gamzosgamzos yok doktora yazdım o doktordan da memnun kalmadım hiç üşütme dedi progestanı düzenli kullan dedi başka yapacak bişey yok dedi şimdi haftaya gideceğim doktoruma söylicem ayaklarımı hep sıcak tutuyorum
gamzosgamzos Melikekabil41 ya muhakkak idrar tahlili yapılması lazım gebelikte idrar yolu enfeksiyonu tehlikeli birşey ilk kızımda hiç gecmiyordu kutu kutu antibiyotik kullandım doktorum geçmiyor ama en aza indirelim ki düşük riski veya erken doğum riski olmasın diyordu
nur34_ Melikekabil41 senin dikkat etmemenden olmuyorki canim hamilelikte zaten enfeksiyon olma ihtimali yuksek zaten
91mer Melikekabil41 kılo başı 30 ml su içilmeli , suan sizde enfeksiyon olduğundan bol su içerek WC çıkmanız gerekiyor , birde teharetimizi sirkeli suyla yapın . Önden arkaya dopru temizlik yapın birde
91mer Melikekabil41 dr sorun birde nioli yapı cok faydalı. İç caöasırımısı bir damla günde damlatın yeterli
Bebek2_ gamzosgamzos benimde öyle enfeksiyonum hiç geçmiyor hep fitil ve antibiyotik kullandım 32. Haftadayım daha ama inşallah etki etmez bebeğe
gamzosgamzos Bebek2_ yok canım korkma benim kızım 3 yaşını dolduracak aralıkta bir sorun yasamadık geçmiş olsun
nur34_ Melikekabil41 banada vermisti ondan bikerelik degilmi suya koyup iciyosun bide fitil verdi bna
Kleopatra- Melikekabil41 Evet verdi, hatta pembe bir ambalajın içindeydi. Oda çok işe yaradı. Antibiyotik de kullandım enfeksiyonum biraz fazla olduğu için.