Herkese merhaba 4 düşükten sonra oldukça streslıuım regli 1 gün gectıkten sonra kan verdım hissettim çunku beta değer 11 çıktı bu sabah doktora gözüktüm panık taptım progestan aspirin verdı folık asıt içiyordum zaten pzıtıfsin ama tam olarak gevesın dıyemeyız ıkı gun snra tekrar kan ver dedı sorum şu reglı günü 1gun gecip kan verdıkten sonra degerı artan oldumu cunku değer suan çok düşük 😩