Perihan2727 Merhaba kızlar 36. haftaya girdik ama göğüslerimde ne sertliğinde ne de büyüklüğünde hiçbir farklılık yok sadece koyulaşma ve hafif lekelenmeler var. Bu süt olmacağı anlamına mı geliyor
Taricat Perihan2727 benim ilk gebeligimde de hiç buyumemisti doğumu yaptığım gün (sezeryan) odama gelir gelmez sütüm gelmeye başladı ve akşama kadar füze gibi oldular taş gibiydi 😂😂😂 şimdiki gebelikte de hiç büyüme yok . Yani sütle bir alakası yok kuzum için rahat olsun dogurunca dolacak onlar şişecek
Perihan2727 Taricat Yaa çok sevindim inanın 🙏🏻 Bende direkt sütle bağlantılı sandım çok üzülüyordum. Çok teşekkür ederim cevabınız için 🤩🌸