FilzBck 8 aralıkta doğumum kızlar yani eğer bu haftayı güzel atlatırsak 37+4 te doğumum olucak😍Dua edin lütfen ikizlerimi alayım sağsağlim kucağıma❤️
Bebekdelisi FilzBck saglıkla zamanında kucakla canım bızede dua et ne olur 29+3 ikiz 4 haftadır yatıyorum erken dogum riskinden 🤲🏻🌸
Portakalcicegi FilzBck hayırlısı olsun canım sağ salim kavuşun meleklerine İnşallahh 🥰🙏 bizimde pazartesi kontrol var 34+5 oluyorum gün verir mi acaba, size kacıncı haftada verdi 😊
91mer Herşey gönlünüZce olsun sağlıkla gelsin iliz kardeşler 🌺bende ikiz istıyorum sağlıklı sekılde Allah banada nasip eder inşallah dua beklerim 🌺🌺🌺
S53 Portakalcicegi sızınde cocukta hareketler durdumu acaba sadece bıtarafa toplanıyo hareketler azaldı benım herkesın farklı gerçi ama tedırgın oluyorum ya
FilzBck Portakalcicegi Banada 2 gün önce dedi canım doktor zaten 38 i görürüz demişti bide gebelik kolestazım var benim riske atmayalım dedi😊Hepimiz sağsağlim alalım inşallah kucağımıza 😍
Portakalcicegi S53 yok canım benim hareketlerde bir sorun yok cok şükür ama şöylee eskisi gibi seri değil hareketleri artık az ve öz ediyorlar. Doktorum normal artık yerleri daralıyor dedi. Hareket varsa az da olsa sorun olmaz dedi
FilzBck Portakalcicegi benimkiler depar atıyor buaralar valla 😌sığmayınca katılaşıyorlar geceleri biraz huysuzlanıyorlar uyandırmaya çalışıyorlar ☺️bunlar tatlı telaşlar ☺️🙏
Portakalcicegi FilzBck ayyy 37 bile süper bence gözünaydın darısı bizlere İnşallahh 🥰 pozitif doğum hikayeni bekliyoruzzz 🥰🥰🥰
Portakalcicegi FilzBck geçen pazartesi gitmiştim kontrole 2230 ve 2260 gramlardı, bu pazartesi bakalım ne kadar oldular 😊 siz ne kadarsınızz