Sennuraslmelek Merhaba 9 haftalık gebeyim fakat akıntım war doktor toz ilaç werdi içtikten sonra 3 hafta geçti aradan hala cok kokulu akıntı gelıyor sabahları yataktan kalkınca da bacaklarıma hep akıntı geliyor sizinde başınıza geldimi
Bebek2_ Sennuraslmelek evet benimde hep akıntılı geçti 32. Haftaya kadar geldim fitil ve antibiyotik kullandım ama enfeksiyondan hiç kurtulamadim halada devam ediyor umarım benimde bebege etki etmez erken doğum olmaz sen doktora söyle ve ne veriyorsa kullan hep onlar biliyorlar
Sennuraslmelek Bebek2_ doktor biliyor zaten toz ilaç verdi yine sölücem geçmedi die sanırım yine toz verir ve kötü bi koku var sizdede koku warmıydı
Bebek2_ Sennuraslmelek bende koku ve kaşıntı hiç yoktu sadece sarı akıntım var ve peynir gibi geliyor sürekli idrar verdim hep enfeksiyon çıktı en sonunda kültür testi yaptı bisey çıkmayınca oda artık bol su iç dedi sadece çünkü kullanmadığım şey kalmadı benim artık bende takmıyorum söylenenleri uyguluyorum o kadar sende ilk zamanlar olduğu için devam ediyorsa hep soyle tahlil iste
Ttgce Bebek2_ benimde aynı sizin gibi kokusuz agrısız yanmasız ama her zaman değil ara ara sadece silince gelen sarıya yakın bir akıntım var birkaç gündür 10+3üm doktorum koku yanma falan yoksa normal dedi ama endileşeleniyorum da
Sennuraslmelek Ttgce yanma kaşıntı gibi bişiler yok sarı pütür pütür akıntı gelıyo pedde koku yok fakat iç çamasırıma. Akınca çok kötü koku olusuyor