Sultan4141 Ama kesinlikle yaptircaksaniz eczaneden icicek almanizi tavsiye ederim aromali oldugu icin icmekte zorluk cekmedim
1erkekkannesiiii Sultan4141 bende özelde yaptırdım Elmalı verdiler tadı güzeldi eczaneden al gel demediler fiyatı da uygundu her hastane farklı oluyor demekki
HurremSultan Sultan4141 hem özelde hem devlette yaptırdım. Devlette geçen sene çilekli verdiler, özel hastanede ise bu sene elmalı verdiler. Ikiside berbattı 😄😄
Mavikalem Sultan4141 özel hastanede verilen de aromalı zaten hemde eczanede olandan daha güzel https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSnC1dtq2Lw57_moeUZ3c8MevJbuyqBsfEXnA&usqp=CAU
Sultan4141 Yaaa benim ictigim sanki meyveli maden suyu gibiydi doktorum da iyiki eczaneden almisin daha rahat icersin dedi benim biraz mide bulantisi problemim var da cikartinca iptal oluyomus bide onun icin korkmustum 😁
Sultan4141 Mavikalem ala ala her hastane farkli demek bende ozelde yaptirdim ama doktorum iyiki aldin burdaki kotu dedi
Mavikalem Sultan4141 Doğrudur bilemedim. Benim iki doğumda da bundan verdiler . İlkinde 75 lik yaptılar. İkinci doğumda 50 lik yaptırdı doktor. Tadı asiti kaçmış meyveli soda gibi
Asyabuse 280e yaptırdım içecek almadım onlar verdi çilekliydi benim ki tadı kötü değil normalde içerim de aç karnına içip 2 saat aç kalmak sıkıntı