ozgesoy28 ben şuan odasını kullanmıyorum bebeğimin henüz 28 günlük yanımdaki beşikte ama giysi dolabı ve komidinini sürekli kullanıyorum sonuç olarak kıyafetleri bezleri bi sürü ıvır zıvırı var 🙄🙄 evinizde ekstra bunları koyabileceğiniz bir yer varsa 6 aya kadar yanınızda kalıyo zaten bebeğiniz. Fakat şunu da unutmayın çocukla mağaza mağaza gezip odasını seçmek çocuksuzken olduğu kadar kolay olmuyor. Ne eksiğiniz varsa tamamlayabildiğiniz kadar tamamlayın kızlar. Ben bebek çantası almamıştım misal ne olcak ya sırt çantası yeter dedim yok öyle bişey hem yetmiyo hem çok karışıyor rezil oldum hastane kontrollerimize gidip gelirken 🙈🙈 bir de Başak burcu olmanın verdiği araştırmacı detaycı vs ile çantamı beğenip yeni aldım 🙈 Pazartesi 1. Ay kontrolümüz ve hepatit B aşımız için hastaneye gittiğimizde kullanıcam inşallah 😂😂😂 Nası dert olduysa içime kullanacağım günü bekliyorum sanırım 😬😬😬