Sdnrerl 36+3 teyiz kızlar son 3-4 gündür ellerimde parmaklarımda aşırı uyuşma mevcut yaşayan var mı nasıl geçti magnezyum da kullanıyorum ama etki etmiyor
MinnieMouse Sdnrerl evet bende de var 🥺 bugün tam 36 haftalığız. Göğsümden kollarıma ellerime doğru bir uyuşma geliyor çarpıntı oluyor bayılacak gibi oluyorum. Kan ilacı yetersiz mı kalıyor anlamadım
zumzum Benide arada bir yokluyor parmak uçlarımda bir yada iki elimde birden oluyor kendiliğinden geçiyor sonra.