Slnbrn KIZLAR SEZERYAN DAN BIR KAÇ AY SONRA BILE GAZ AĞRILARI YAŞAYAN VAR MI? Birde dışkılama düzeni değişen? Sezeryan dan önce hiç bir sorunum yoktu. Normalde hergun büyük abdeste çıkarım şimdi 2 güne bir çıkıyorum fakat kabız degilim
Dark Slnbrn doğumdan değil emziriyorsanız ondan olabiliyor, hormonal denge henüz oturmamış oluyor, bağırsakları etkiliyor
Slnbrn Frkn15mhmmd10 sizinde olmusmuydu ilk başlarda hiç problem yoktu ama 20 günden sonra bir gün arayla cikmaya başladım ve hafif kramp oluyor
Slnbrn Dark 40 ım çıkmak üzere aslında sorun yoktu ilk 20 gün rahatca yapabiliyordum hergun şimdi bozuldu bir gün arayla yapmaya başladım sizinde oluyor muydu karnım da hafif ağrıda hissediyorum
Dark Slnbrn benim hiç olmadı ama olanları duydum Ama bu durumlar 40 la pek alakalı değil açıkçası birkaç ay dengesizlik oluyor. Mesela gene aynı sebepten ilişkide kuruluk oluyor. Bende bunun için gittim hormonlardan dedi doktorum
Frkn15mhmmd10 Slnbrn evet maalesef oluyor. Birde yediklerinize dikkat edin. Bağırsaklarınizi hareketlendirecek şeyler yemeye özen gösterin zamnla duzelecektir. Sonuçta bı amaliyat oluyoruz ve organlarımız toparlanması zaman alabiliyor