Merhaba sevgili anneler 12 haftalık hamileyim her şey gayet normal ve yolunda ilerliyordu geçen günlerde şiddetli kasık ağrısı ile doktora gittim düşük riski oluştuğunu ama dinlenirsem geçeceğini söyledi progestan’lada destekledik 9 günlük rapor aldım. Ben tekstilde çalışıyorum normalde işim oturarak ama tabi hamile çalışan istemiyorlar haklarımdan dolayı çıkartamadıkları için işimi zorlaştırıyorlar çoğunlukla ayakta kalıyorum. Durumlar belli her şey çok pahallı aslında çalışıp çocuk için hazırlık yapmak bir seyler biriktirmek istiyorum henüz bir hazırlık yapmadık çünkü ama bu düşük riski beni korkuttu tekrar ederse veya bu sefer direk düşük olursa napicam diyorum bir de şöyle bir ayrıntı var düşük riskim oluşmadan 3 veya 4 gece önce rüyamda doktor bana aralığın ilk haftası cuma günü işten çıkacaksın yoksa Şubat ayında doğum yapacaksın diyordu ve rapor bitiş tarihim aralığın ilk Perşembe günü.. bunu bı işaret olarak almalı mıyım sizce